Határtalanul 2019.05.14-18.

2019. 05. 14- én elindultunk az iskola elől erdélyi utunkra. Az út során esett az eső, így sajnos a Király-Hágón nem tudtunk megfelelő képeket csinálni, de szebbnél szebb tájakat láttunk.

A szállásunk a Zeteváraljai Panzió volt, ahol esténként mindig jókat beszélgettünk, játszottunk. Minden nap csak este tértünk vissza a szállásra a programok után, ahol finom vacsorával vártak minket.

A második napon Segesvárra mentünk, ahol Vlad Tepes szülőházát és a várat tekinthettük meg. Még a vár tornyába is felmehettünk, ahol gyönyörű kilátás nyílt a városra. Ellátogattunk a parajdi sóbányába is, ahol helyi sót is vásárolhattunk, illetve megtekinthettük a bányában található kalandparkot. Ezen kívül megnéztük Tamási Áron sírját és a Trianon emlékművet Farkaslakán. Korondon hagyományos cserépedényeket, bögréket vásárolhattunk Józsa János boltjában.

A harmadik napon a Csíkszeredai Márton Áron gimnázium diákjai lehettünk, ahol egy kis műsort is előadtunk. Az igazgatóúr részletesen mesélt az iskola múltjáról, jelenéről.

A negyedik napon Csíksomlyóra mentünk, ahol megtekinthettük, hol zajlik a búcsú, és részesei lehettünk annak, hogyan készülnek a pápa érkezésére. Aztán a Gyilkos-tóhoz is elmentünk, ahol megtudhattuk, hogyan keletkezett a tó. Ezen a napon a vacsora különleges volt. Grilleztek az udvaron és lángost is sütöttek nekünk.

Az ötödik napon hazaindultunk, ahol bepótoltuk azokat a fotókat, amiket az első napon nem sikerült elkészíteni, végül kora este megérkeztünk a Zrínyihez tele élményekkel.