Igazolások

A köznevelési intézményekben bevezetett digitális munkarend értelmében a diákok nem látogatják az oktatási intézményeket.

A fentiekre tekintettel elképzelhető, hogy a jogviszony igazolások igénylésének benyújtása sem tud megtörténni, illetve a tanulók nem tudnak papír alapú, pecséttel, aláírással ellátott igazolásokat kapni.

Az Oktatási Hivatal kérésére az Innovációs és Technológiai Minisztérium Közlekedési Szolgáltatások Főosztálya elrendelte, hogy az eredeti aláírást és pecsétet nem tartalmazó igazolásokat is fogadják el a közlekedési szolgáltatók (a telefonon bemutatott szkennelt másolatot el kell fogadni).

Az ITM arról tájékoztatta az Oktatási Hivatalt, hogy az intézmények bezárásából fakadóan a jogosultak nem szenvednek hátrányt a közlekedési kedvezmények igénybevétele során.

A vészhelyzetre való tekintettel az info@zrinyigimnazium.hu email címen kérhető ideiglenes diákigazolvány, iskolalátogatási igazolás és tanulói jogviszonyról szóló igazolás.